Tuesday 24 September 2013

Calon Ketua Bahagian UMNO Taiping Dapat SMS dari orang tak dikenali

Calon Ketua Bahagian No 02 Dr. Syed telah satu SMS dan di c.c kan kepada Taiping Review dan inilah Isi Kandungan SMS tersebut.

Assamualaikum sahabat sepermainan semasa baru memasuki zaman remaja. Sihat ke. Munkin tuan Dr Said Hassan maseh ingat akn saya dgn panggilan Ai. Terkejut juga saya apabila di maalumkan bahawa Tuan Dr Said bertanding sebagai ketua bahagian taiping. Apa yg buat saya terkilan disini Tuan Dr Said bertanding dgn setiausaha politik Mb, dlm masa yg sama dinda Tuan Dr Said sahabat baik Mb dan juga Dato Salimin yg mn Tuan Dr said pun sedia maalum bahawa adinda tuan Dr pun bertanding d bhgian Bkt Gantang bhgian saya. Klu zaman Dato malek 100% sy sokong tuan Dr.
Sebagai sahabat saya ingin momohon agar sahabat ku Tuan Dr said Hassan mempertimbangkan atau memberi laluan kepada Dato Salimin sebagai ketua bahagian..saya risau juga sekira nya TuanDr Said bertanding sedikit sebanyak terjejas juga kedudukan adinda Tuan Dr said di Bkt gantang. Sekira nya saya terkasar bahasa sy mohon maaf. Masa maseh ada utk Tuan Dr Said buat keputusan untuk masa depan. Amin..tk. 


no telefon orang yg SMS 01957441**

Persoalan saya... ahli bukit gantang sibuk dengan pemilihan bahagian taiping.. atau ahli taiping yg menyamar sebagai ahli bukit gantang?

Wallahualam...

No comments:

Post a Comment